Akupunktur i Frederiksberg

Kom ned i vores klinik og få en smertelindrende behandling som kan genoprette din krops balance. Kontakt os for akupunktur i Frederiksberg!

En klinik med 19 års erfaring!

Leder du efter en professionel og smertelindrende akupunktur i Frederiksberg? En behandling med akupunktur kan afhjælpe mange lidelser og smerter. I vores klinik har vi brugt akupunkturen til at behandle betændelse, depression, hovedpine, gigt, allergi, barnløshed og mange andre problemer. Fortæl os noget mere om din smerte eller gene, så kommer vi med vores professionelle vurdering af om akupunktur er den rigtige løsning for dig.

Brug akupunktur i Frederiksberg til at lindre dine smerter!

Før vi begynder med akupunkturen tilbyder vi en konsultation, hvor vi snakker om din smerte. Her får du mulighed for at fortælle os om de problemer og smerter du mærker i hverdagen. Alle kroppe er forskellige og vi tager hensyn til din individuelle krop, når vi udfører akupunktur i Frederiksberg. På baggrund af din situation vurderer vi hvilken behandling, der er mest effektiv for lige præcis dig.

Genskab kroppens balance

Når du får vores akupunktur i Frederiksberg vil du mærke et nedsat stressniveau og mere velvære i kroppen. Akupunkturen er en behandlingsform, som genskaber kroppens balance. Første gang kan det måske virke lidt skræmmende at få nåle i kroppen. Men du kan være helt rolig. Det gør hverken ondt eller er farligt. Vi er alle professionelle akupunktører med en anerkendt uddannelse fra Kina og har arbejdet med akupunktur i mere end 19 år. Hvis du har nåleskræk kan vi også tilbyde cupping, som er en behandling med sugekopper.

Gode priser på akupunktur i Hvidovre

Vi har valgt at have en fast lav pris på vores akupunktur i Frederiksberg. Det har vi fordi vi mener at alle burde have råd til en effektiv og smertelindrende behandling. Alle vores priser et gennemskuelige og kan findes inden på siden “Behandlinger” oppe i menuen.

Book din behandling til akupunktur i Frederiksberg nu!

Du kan finde vores klinik på Søndre Fasanvej 90 1.tv. Klinikken ligger kun et stenkast fra Søndermarken i Frederiksberg og 4A bussen stopper lige foran klinikken. Du kan finde os mellem indgangene til Lidl og Rema1000.

Kontakt os i dag på 71969935 og bestil en tid til at blive fri for smerterne.