Akupunktur i Hvidovre

Kom ned i vores klinik og få en smertelindrende behandling som kan genoprette din krops balance. Kontakt os for akupunktur i Hvidovre!

En klinik med 19 års erfaring!

Leder du efter den helt rigtige klinik til akupunktur i Hvidovre? Få en professionel klinik med over 19 års erfaring og akupunktører med uddannelse fra Kina, hvor akupunkturen oprinder fra. Vores klinik ligger lige i området ovre på Søndre Fasanvej 90 1.tv., 2500 Valby og bus 4A stopper lige uden for vores klinik.

Lindre smerterne med akupunktur i Hvidovre

Der kan være mange grunde til at man opsøger en akupunktur behandling. Akupunkturen er fantastisk til at behandle både fysiske og psykiske smerter såsom gigt, depression, angst, rygskader, migræne, diskusprolaps og meget mere. Derudover kan en akupunktur nær Hvidovre også udligne ubalancer i kroppen, give større velvære og nedsætte stressniveauet.

Det lyder måske for fantastisk til at være sandt, men den er god nok. Akupunktur er en dokumenteret behandlingsform med gamle rødder tilbage fra taoismen og kinesisk naturfilosofi, som stadig bliver brugt i dag for dens store præcision og evne til at sætte ind i det helt rigtige område for at genoprette kroppens naturlige balance.

Konsultation inden akupunktur behandlingen

Når du begynder et behandlingsforløb med akupunktur, starter vi altid med en konsultation, hvor vi lærer din situation at kende. Ud fra samtalen vurderer vi den bedste behandlingsform baseret på din historie og vores professionelle erfaring med tidligere tilfælde. Alle vores akupunktører er certificeret ved en prestigefyldt uddannelsesinstitution i Kina og har arbejdet med akupunkturbehandling siden 2001, så du er garanteret en effektiv akupunktur.

Gode priser på akupunktur i Hvidovre

Vi giver dig en akupunkturbehandling i hyggelige omgivelser og til en god pris. Du kan altid spørge ind til behandlingen og hvordan den virker. Det kan virke ret mirakuløst når ens symptomer forsvinder efter et par behandlinger med sådan nogle små nåle. En akupunktur nær Hvidovre er en god investering i din velvære og livskvalitet. Vi tilbyder også mulighed for finansiering gennem Sundhed+ og tilskud fra sygeforsikring Danmark. Du kan læse mere om vores generelle priser under Behandlinger i menuen.

Book din behandling til akupunktur i Hvidovre nu!

Kontakt os i dag på 71969935 og mærk akupunkturens fantastiske resultater på egen krop.