Akupunktur nær Vesterbro

Få en professionel akupunktur nær Vesterbro af kinesisk uddannede akupunktører.

Book din tid til akupunktur i dag!

Vi har over 19 års erfaring med smertelindring gennem akupunkturen. Kom smerterne til livs og mærk velværen ved at have en krop i balance. I vores klinik har vi hjulpet personer med angst, hovedpine, gigt, allergi, eksem, hold i nakken og meget mere med at blive smertefri. Tag kontakt til os i dag på 7196 9935 og få en tid til en samtale og behandling af dine smerter.

Du er i gode hænder hos os!

Det er vigtigt at du føler dig i gode hænder, når du får en akupunktur nær Vesterbro. Vi starter altid med en konsultation før din første behandling for at forstå din situation og hvilke problemer du mærker i hverdagen. Hver en krop er forskellig og vi tager altid hensyn til din krop i vores behandling. På baggrund af konsultationen foretager vi en vurdering af hvilken behandling med akupunktur eller sugekopper vil gavne dig bedst.

Akupunktur nær Vesterbro der virker!

Mange folk søger en akupunktur ved Vesterbro for at reducere deres stressniveau og få en større velvære og balance i kroppen. Akupunktur virker mod mange forskellige psykiske lidelser og fysiske smerter fordi det genskaber kroppens naturlige balance. Første gang man ser nålene kan det måske virke fremmed, men det gør ikke ondt og præcisionen i vores behandling er mesterlig. Smerterne kommer ofte fra et andet sted i kroppen, end man først tror. En akupunktur kan rette op på årevis af smerter og ubehag ved at ramme meget præcist med de meget fine nåle.

Gode priser på akupunktur behandling

Vi forsøger altid at holde priserne nede, så flest mulige mennesker har adgang til en professionel og smertelindrende behandling med akupunktur nær Vesterbro. Undgå at betale overpris samtidig med at du får en dygtig og erfaren akupunktør. Del betalingen op i mindre bidder med Sundhed+. Du kan læse mere om vores priser inde på siden “Behandlinger” i menuen i toppen eller finansieringsmuligheden Sundhed+ ved at trykke på forsiden.

Book din tid behandling med akupunktur nær Vesterbro

Du kan finde vores klinik på Søndre Fasanvej 90 1.tv. Klinikken ligger kun et stenkast fra Søndermarken i Frederiksberg. Flere busruter stopper lige udenfor, herunder rute 4A, 26 og 18. Du kan finde os mellem indgangene til Lidl og Rema1000.

Bestil tid allerede i dag ved at ringe til 71969935 og få velværen tilbage i kroppen.