Behandlinger og pris på akupunktur

Vi behandler for mange forskellige smerter, skader og sygdomme, og vi kan også hjælpe dig med at blive smertefri.

Hvad vi behandler

Hos Akupunktur Klinik behandler vi for mange forskellige slags smerter, skader og sygdomme. Vi behandler hele kroppen, da det sjældent kun er ét sted, der er kernen for smerten.

Inden behandling snakker man altid om sine problemer og hvordan, de påvirker én i hverdagen. Derefter vurderer vi, hvilken behandling, der vil passe bedst til netop dig. Kroppen er altid forskellig fra en andens krop, og selvom to personer f.eks. har ondt i ryggen, er det langt fra sikkert, at smerten stammer fra samme forkerte bevægelse og sidder det samme sted i kroppen. Nogle smerter er arbejdsrelaterende, nogle smerter stammer fra sportsskader, og nogle smerter stammer fra noget helt tredje. Derfor er det vigtigt at få snakket igennem, hvordan man har det, og hvordan smerterne påvirker én.

Hvis man døjer med flere smerter, hænger disse ofte sammen. Det er sjældent, at det kun er én ting, der påvirker kroppen. Derfor er det vigtigt, at hele kroppen er i balance, og det er derfor, at vi hos Akupunktur Klinik har fokus på hele kroppen og behandling af hele kroppen på én gang. Herunder kan du se pris på akupunktur.

• Akupunktur DKK 600,00

1. behandling

• Akupunktur DKK 500,00

Opfølgende behandling

• Udeblivelse DKK 500,00
  • Sugekop DKK 250,00
  • Konsultation DKK 200,00

Uden behandling

• Afbestilling på dagen

Halv pris for behandlingen afregnes

Book tid til behandling

Ønsker du at blive smertefri, kan Akupunktur Klinik hjælpe dig med at løse problemet. Book en tid til behandling i dag, og vi sørger for, at du får ro i sindet igen.